Všechno kolem nás je inspirací

V poslední době se toho děje moc.
Zkouškový, volby, stres v práci, neustálé zařizování, platby nebo snaha o odškrtnutí důležitých věcí, které mám už klidně i měsíce na TO DO listech, ale stále jsem je odkládala.
A ten stres a negace je vidět i na mojich instastories nebo na mém blogu.
A to nechci.
Chci vás inspirovat, šířit dobrou náladu a pozitivní energii.
Jenže někdy je toho na mě moc.
Jako na každého tvora.
Občas jste rádi, když si z toho reálného života odskočíte na ten svět virtuální a na chvilku vypnete. I když přiznejme si to, tam na nás také neustále vyskakují události současných dní.
A tak je z toho člověk občas otrávenej a hledá nějakou inspiraci.
Inspiraci k lepší náladě, pozitivní energii a všeobecně k nějakému tomu optimismu.
A tak jsem se rozhodla vás tímto článkem třeba trošku inspirovat a přivést na hezké myšlenky.

Já jsem ten typ člověka, který si vybírá to, koho bude sledovat na instagramu a dalších sociálních sítích.
Zní to asi divně, co?
Jakože je jasný, že koho budu sledovat si určuju přeci já.
Myslím to ale tak, že občas procházím například svůj soukromej instagram a seznam s lidmi, které sleduju. Snažím se dělat minimálně jednou za čtvrt roku takovou čistku. Nechávám si tam lidi, kteří mě jakýmkoliv způsobem inspirují a nešíří na mě negativní energii.
Protože tu já nechci.
Nechci si jí obklopovat.
Zjistila jsem to asi až před rokem. Dřív jsem sledovala spoustu lidí, kteří mi nic nedávali. Jo, občas mě bavila jejich instastories, ale jinak jsem neviděla žádný přínos.
A tak jsem si jednou řekla dost.
Odeberu si je ze sledování.
A víte co?
Téměř nikdo mi nějak vyloženě nechybí.
Snažím se sledovat profily s dobrou myšlenkou.
Musím se vám zároveň přiznat, že jsem si takhle odendala pár svých "přátel". Nebo spíš lidí, které znám od vidění. Nejdřív mi to přišlo hrozně divný a svým způsobem riskantní. Jenže pak jsem si řekla - proč? Prostě tě obsah jejich instagramu nezajímá. Vždyť o nic nejde.
A ono fakt nejde vůbec o nic.
Přijde mi až šílený, jak může někdy ten virtuální svět narušit ten reálný. A víte co? Ono se to asi dalo čekat.
Je 21. století.
A tak jsem vám chtěla říct - nebojte se. Sledujte koho chcete a svůj volný čas taktéž travte s kým chcete. Protože to je pouze váš čas. Ať už strávený na internetu nebo ve společnosti nějakých lidí. A vy si můžete nakládat se svým časem podle svého. Protože život je moc krátký na to trávit čas s lidmi, kteří vás neinspirují, nemotivují ani jinak nebaví.
A už vůbec ne s pesimisticky uvažujícími lidmi.
Protože i když vám to nepřijde, to s kým trávíte čas (internetový i reálný), vás neskutečným způsobem ovlivňuje. Především vaše myšlení.
Věřte mi.
A někdy je dobrý si vyčistit sociální sítě, stejně jako si dát studenou sprchu.
A tak se mějte krásně, buďte s těmi správnými lidmi a buďte inspirováni.
A zároveň buďte inspirací sami - pro sebe i okolí.

V poslední době všechno screenuju a ukládám si do mobilu. Nejrůznější myšlenky. A tak jsem vám chtěla zpříjemnit večer a předat vám alespoň trochu inspirace, která je uložená u mne v mobilu.
Většina fotek jsou screeny z IG profilů pro mne isnpirativních lidí.
Nasajte inspiraci a mějte se nádherně, Jája.


































Komentáře

  1. Ty screeny josu skvělý. Tvůj blog a instagram jsou moje inspirace (neumím dělat srdíčko, tak si ho představ :D)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat