Lidé, kteří jsou inspirací

Jelikož je dneska pondělí a začíná nám nový týden, přináším vám článek plný inspirace.
Článek, který by vám měl představit nové osoby, ukázat vám něco nového a především vám předat jakousi inspiraci. Články na toto téma by měly vycházet častěji. Nechci nikomu nic slibovat, proto vám neřeknu v jakém časovém intervalu se zde inspirující článek objeví. Ostatně já doufám, že inspirací vám může být jakýkoliv článek, nejen ten, který z názvu hlásí inspiraci.
Snad celý Jiný Vesmír je vaší inspirací.
Doufám v to.

Když jsem si řekla, že vám chci ukázat pár inspirativních lidí, nasadilo mi to brouka do hlavy. No jo. Ono se to jednoduše řekne. Jenže já znám nebo sleduju spoustu inspirujících lidí. Každý koho sleduju, mě čímsi inspiruje. Stylem oblékání, hudbou, kterou tvoří, kresbami, názory, humorem. Může to být prakticky cokoliv. Takže koho vlastně vyberu?
No a možná proto z toho bude celá rubrika, která bude přetékat inspirací.
Tak jdeme na to?

Začneme hned mojí obrovskou srdcovkou. Kdo mě zná, tak to ví. U mě prostě není nad Renneho Danga. Je to pro mě jeden z nejinspirujících osob, ať už v jeho názorech, hudbě nebo třeba stylu oblékání. Je to moje modla. Fakt. Miluju ho.
Minule jsem se sama sebe ptala, proč je vlastně pro mě tak důležitý. Víte, někdy je to fajn. Jen tak se zastavit a říct si:"Proč je zrovna tenhle člověk pro mě vzorem? Čím mě inspiruje?"
A tak jsem se ptala sama sebe a došlo mi, že je pro mě jakýmsi symbolem dřiny, poctivé práce, lásky, pokory a motivace. Renne často mluví o problémech ve společnosti. I díky jeho původu může blíž hovořit o rasismu nebo aktuálním strachu z uprchlické krize. Hloupost. Můžu vás o něco poprosit? Najděte si teď hned na Spotify song z jeho nejnovějšího EP. Ten song se jmenuje Haló a je v něm všechno.
Děkuju.

Renne je pro mě isnpirací v hudbě. Miluju jeho tvorbu. Vážně. Není nad Renneho Danga.
Stejně tak je pro mě inspirací v názorech. Vážně mám ráda to, jak říká věci přímo. Jak říká ve svý hudbě to, když něco není v pohodě. Jak to říká na instastories a hlásá mír. Nevím. Popravdě je podle mě hrozně těžký tohle všechno. Popisovat lidi, které máte rádi. Lidi, kteří jsou pro vás inspirací.
Podívejte se na jejich sociální sítě. Třeba mě alespoň z části pochopíte a budou i oni vaší inspirací.




Další pro mě inspirující osobou je Sharlota. Myslím si, že vetšina z vás ji bude znát. Shar je zpěvačka, rapperka, často se také nechává fotit pro různé značky. Možná se někdo bude divit, že je jakousi inspirací pro mě. Já jsem s názorem na tuhle často extravagantní zpěvačku docela bojovala. Nevěděla jsem co si o ní mám myslet. V nějakém úhlu se mi líbila, ale něco mi přišlo až příliš. A o tom to je. Sharlota se neřetváří. Sama o sobě tvrdí, že se někdy ráno probudí jako princezna, někdy jako drsňačka a někdy třeba jako sexy školačka. Každý den se cítí líp v něčem jiným. A tomu přizpůsobuje svoje chování, líčení i oblékání.
Není to božský?
Kdo by si nepřál se jednou probudit, obléct se podle svojí aktuální nálady a fuck them? Líbí se mi, jak neřeší. Neřeší to, že se někomu nebude líbit. Je hodná, srdečná a citlivá. Kašle na to, co o ní kdo říká a pokud se jí něco nelíbí, řekne to.
Občas jsem se přistihla, jak čerpám inspiraci z jejího líčení, oblékání a někdy možná i chování. A to se mi líbí.




Stejně tak se mi líbí, že s ní ve všem nesouhlasím. Nesouhlasím s polonahýma fotkama, které přidává na svůj instagram. Stejně tak nemám ráda, když až zbytečně moc kňourá. Ale je to ona. Jí se to tak líbí. Ona se tak cítí dobře. A o tom to je. Zároveň já nemusím s lidmi, kteří mne isnpirují souhlasit na 100 procent. O tom to přeci není. A Sharlota je jednoduše inspirací v tom, že by se měl každý chovat tak, jak on uzná za vhodný. Nosit si co chce, oblékat se tak. Jednoduše být sám sebou.




Božee, miluju jí!
Objevila jsem jí snad teprve před dvěma měsícema a její instastories sleduju teď už několikrát denně. Jedná se o kuchařku a blázna.
Kamu cestuje po světě, píše o tom kuchařku. Hodně barevnou kuchařku. Kamu mi přijde celá barevná. Jí barevný jídlo, je vtipná a připomíná mi hurikán. Je rozevlátá, neustále skáče, dělá ksichty, směje se a miluje svůj život. A Robího. To je její kluk, s kterým na ty cesty jezdí. Miluju jejich smysl pro humor. Jsou to dva blázni, kteří si chtějí užívat život. A jídlo.
Ukazují nám, co všechno nám svět nabízí, tak ať si to berem. Jak v životě, tak v jídle.
Momentálně jedou společně s Robím veganský měsíc. Nejsou to vegani, oba přiznávají, jak moc maso milujou. Jednou si ale v neděli řekli, jestli zkusí jíst měsíc jenom rostlinnou stranu. A tak teď nejí vajíčka, maso ani mléko. Je neskutečně vtipný sledovat jejich život. Vřele vám to doporučuju.
Někdy je to příšerně skvělej nakopávač toho, když vám váš život nepřijde tolik barevnej. Kamu vám totiž ukáže, že to barevně rozhodně jde a nuda že to žádná není!

Častokrát taky mluví u svých příspěvků o tom, aby jste nejedli hlouposti. Jezte zdravě, kvalitně a barevně. Je to easy.
" ... Ale přiznejme si to všichni, v pondělí se vždycky nejlíp začíná!
Nakopněte motory...jaro a sezóna sukní pomalu začíná. A jak se to povedlo mě? Léta makání, odříkání smaženýho, sladkostí, dortíků, tučných sýrů a hlavně dřina ve všech ohledech. Necpu se pečivem, omezuju živočišnej tuk a hlavně cukr. Nejím pětkrát denně, prostě poslouchám svý tělo a stravu doplňuju, jak to cítím. Někdy 3x, někdy klidně 6x a to hlavně podle výdeje energie - běhání, tanec, fitko, plavání. 
A jedeš. Život se ti změní jako blázen. Jediný a důležitý je vydržet a nejít do extrémních diet a hladovění (protože to je jasný, že tě to po chvíli přestane bavit a utrhneš se). Prostě hezky pomalu, občas si dopřej, ať si tělo úplně nezvyká jen na nízkokalorický věci (jednou do týdne bombim cheat day a fakt se toho nebojim😀) a ono to půjde! 
Proto všechny holky, muži, ženy, chlapci, kteří mi píšete, jak je skvělý, že jsem těch 33 kileček sundala, a vám to vůbec nejde, rozjeďte to! Jednak vám bude děkovat váš zdravotní stav a hlavně vám se totálně změní život. Motto dne: Nežrat srač*y, jíst zdravě, vyváženě a hlavně se hejbat! Protože jedno bez druhýho jednodušše nefunguje."



Dewii je potetovaná veganka, která brání zvířata, životní prostředí a miluje zdravý životní styl. Je to neskutečná inspirace! Ať už jde o inspiraci v tom, že nám ukazuje, že je úplně ok být jiná.
Je v pohodě milovat tetování, plugy v uších a každý měsíc jinak barevnou hlavu.
Jasný?
Je to v pohodě.
A taky je v pohodě, že zvedáš, posiluješ a něco děláš pro svoje tělo. Činky v posilce nejsou jenom pro kluky. A že se z tvýho koníčku časem může stát tvoje práce. Ty budeš radit ostatním v tom, jak správně mají cvičit a co mají jíst. Tohle je podle mě nejvíc. Dělat to, co nejvíc miluješ a živit se tím.
Stejně tak mám ráda Dewii názory ohledně šetření životního prostředí, bojování za práva zvířat nebo názory na společnost. Dewii jasně říká ve svých videích, co má ráda a co ne. V nedávné instastories se rozbrečela po tom, co viděla dokumentární film, který jí zasáhl. Jasně? Je to v pohodě. Brečet na instastories. Říct co se ti nelíbí a ptát se lidí: "Proč jste tak lhostejní?"
Dewii je mou inspirací, ať už v líčení, způsobu stravování nebo v názorech. Je to člověk, který si je vědom svojí moci na sociálních sítích a snaží se tímto stylem říkat, co je ok a co podle ní v pohodě vůbec není. Je to hrdá veganka, která se snaží bojovat za práva zvířat.  A právě proto ji obdivuju.





Poslední inspirující osobou, kterou vám dnes představím, je Rest. Znáte ho?
Je to rapper, který působí pod hudebním labelem Ty Nikdy Music. Mám ráda jeho rap, ale mou oblibu si získal až díky sociálním sítím. Je zvláštní, jakou moc ty sociální sítě mají, co?
Každopádně Rest propaguje zdravé jídlo, cvičení a pozitivní myšlení. Vlastně je to tak trošku chlap snů, co?
Mám ráda jeho názory. Mám ráda to, jak se snaží jíst zdravě a přes svůj instagram to hlásá i na ostatní lidi. Nejezte kraviny, ubližuje to vašemu zdraví, fakt. A tak jí barevné jídlo, cvičí a snaží se být jakýmsi morálním vzorem. Nebo si to aspoň myslím a líbí se mi to. Obdivuju ho v tom.
Je to skvělej nakopávač. Vidím ho, jak běhá, chodí se svým psem na procházky, jí tak skvěle vypadající, a hlavně zdravý, jídlo a já si říkám:"Jo! Panebože jo!". Je to prostě skvělý.
Stejně tak často sdílí knížky, které čte a jejich úryvky. Resta sleduje spousta mladých lidí, kteří si z něj berou příklad. Aspoň v to doufám.
Rest je neskutečnou inspirací. Vážně.




Když jsem psala tenhle článek, došlo mi, že sleduju skvělý lidi. Sleduju lidi, kteří jsou mi neskutečnou inspirací. Motivují mě a především mi ukazují, že když něco děláš srdcem, vždycky se to na tom, co děláš, odrazí. Možná to nebude hned, ale o to jde. Vydržet. Dělat to srdcem, pracovat a pak můžeš žít podle toho, jak jen ty chceš. Chápeš mě? Prostě to všechno dělej s láskou. V tom je klíč úspěchu.

Mějte krásný pondělí, Jája

Komentáře

  1. Kamu a Dewii jsou skvělé a máš pravdu, jejich profily inspirací doslova přetékají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dewii sleduju už hrozně dlouho, ale až teď mi dochází, jak obrovskou inspirací pro mě je. A Kamu je prostě šílenec, sluníčko, který dokáže ve vteřině zvednout náladu. Ta inspirace je obrovská. Jsem ráda, že jsem se ti trefila do vkusu :).

      Vymazat
  2. Hezky jsi to napsala, většinu z těch lidí neznám, ale vypadají sympaticky a ty jsi hezky popsala, co na nich obdivuješ a co tě vede k tomu, aby tě inspirovali. :-) Já vlastně ani nevím, jestli znám nějakou osobu, co by mě podobně inspirovala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem ti ukázala nějaký nový lidi. Třeba budou inspirovat teď i tebe. Každopádně určitě kolem sebe máš nějaké osoby, které tě inspirují. Třeba si to jenom neuvědomuješ. Třeba tě inspirují naprosto cizí lidi na ulici. Mně se to stává denně. Může to být jenom střípek něčeho. Nevím, jestli to popisuju dostatečně. Myslím to tak, že jdeš městem a líbí se ti něčí vlasy, kabát, make-up, cokoliv. I to může být inspirací :). Každopádně moc děkuju za krásný komentář :).

      Vymazat

Okomentovat